INZAHAKIMDAM ENTERPRISE

Terima kasih kerana mengunjungi blog kami.. Semua gambar yang dipamirkan di blog ini adalah antara gambar hasil kerja tangan kami (tak semua dapat diletak dalam blog ini)..
Blog ini masih bayi lagi..untuk permulaan cuma letakkan gambar sebagai panduan...InsyaAllah, nanti baru ditambahkan ulasan merapu...hehehe...
Moga gambar yang ada dapat membantu anda mendapat ilham untuk ubahsuai rumah idaman anda...Anda juga boleh mencari contoh2 rekabentuk perabot idaman anda di google dan kami akan cuba merialisasikan perabot idaman anda tersebut..

Ahad, 20 Julai 2014

Mukadimah











Kami merupakan syarikat milik Bumiputera sepenuhnya, menawarkan perkhidmatan membuat perabot seperti kabinet dapur, Almari Baju, Rak TV, Rak bawah tangga, Divider dan pelbagai lagi barangan yang berasaskan kayu (plywood).



Mempunyai pengalaman lebih 15 TAHUN dalam pembuatan perabot (lebih 10 tahun kerja makan gaji).
Dan pada tahun 2007,memulakan perniagaan sendiri &  mula mengorak langkah lebih jauh bermula tahun 2012 (meluaskan perniagaan & pemasaran)..

Kami merupakan 'tukang kayu @ buat perabot' sepenuhnya, ini menjadikan urusan anda terus dari kami tanpa menggunakan 'orang tengah'.(kebiasannya orang tengah yang menjalankan perniagaan campur aduk,semua dia bedal dari mosaic,cornice,renovation,etc.....) dan semestinya harga kami jauh lebih rendah...

Untuk sebarang sebutharga, bolehlah hubungi kami,InsyaAllah kami akan datang ke tempat anda untuk mengambil ukuran tanpa dikenakan bayaran.

Perkhidmatan penghantaran juga adalah percuma (dalam negeri JOHOR sahaja)...




Dalam blog ini diberikan sedikit sebanyak contoh2 hasil kerja kami (mana terlarat je)

11 ulasan:

  1. assalam..boleh ctc saya di 0127876535.

    BalasPadam
  2. Saya berminat hubungi saya 0102211116

    BalasPadam
  3. Saya berminat hubungi saya 0102211116

    BalasPadam
  4. Ada job di pasir gudang..berminat telefon saya 0173782733.

    BalasPadam
  5. Ada job di desaru. Berminat hubungi saya di 0198579789

    BalasPadam
  6. Boleh buat cokmar utk convo sekolah?

    BalasPadam
  7. Ada buat bangku built in utk meja makan x?

    BalasPadam
  8. Saya nk tempah almari baju utk bilik tidur

    BalasPadam
  9. Saya mau cari kerja perabot.. pengalaman 15thn

    BalasPadam
  10. sy nk almari simpan makanan mcm dulu2

    BalasPadam